2023 yılı belediye Çalışma Ruhsatını çıkartmak için başvuru yapmayan üyelerimizin 31.05.2023 tarihine kadar odamıza gelip ruhsat başvurularını yapmaları gerekmektedir. Cezai işleme maruz kalınmaması için başvurularınızı biran önce yapınız.
Gerekli Evraklar;
- Belediye Çalışma Ruhsat Fotokopisi
2. Trafik Ruhsat Fotokopisi
3. Şoför Tanıtım Kartı Fotokopisi
4. Şoförün SGK Hizmet Listesi Fotokopisi (Şoför Kartı araç sahibinin ise hizmet listesi istenmiyor.)
5. Şoför Ehliyet Fotokopisi
6. Ortak için noterden alınacak olan Araç Özet Bilgisi
7. Oda kayıt belgesi
Dosya işlemi yapılırken geçmiş oda aidatı, belediye çalışma ruhsatı ücreti 30.- ve oda kayıt belgesi 100.-TL ödenecektir.
Bilgilerinize sunulur..
İzmir Minibüsçüler Esnaf Odası
Bir yanıt bırakın